Ek het al lankal vrede gemaak…

“Ek het al lankal vrede gemaak…ek het deel van al die kinders geraak…” Tuindwergies – Kopskudkinders

Ek het gedog mense verander met tyd…maar mense verander nie regtig nie…omstandighede bepaal jou optrede…jy sal enigiets doen of sê om te kry wat jy wil hê

Jy was nog altyd te lafhartig om te herken dat ons vriendskap n game was waaraan jy die enigste een was wat wou deelneem…in jou oë was ek deel van die res…ek was deel van die massas en die skuim op wie jy neerkyk…maar goed genoeg dat jy my kon deelmaak van jou lewe tot jou aanwins. Ek moet self sien kom klaar maar moet jou altyd help as jy hulp nodig het. Al is geld skaars sal jy steeds wil he…

Onthou net slim vang sy baas…Intelegensie is gevaarlik veral as jy dit verkeerd gebruik…jy bevraagteken bewustelik alle standaarde en voorskrifte jy hou daarvan om kanse te vat …to live life dangerously… Ek sal later slaap sodra ek klaar gesien het hoe die wiel draai en jy onder is…en hoe die waarheid sal uitkom…en dat die skuim actually jou gered het…wie laaste lag, lag die lekkerste.

As jy sukkel om die woorde te verstaan…musiek kan dalk help…hier is n song wat dit op n manier kan verduidelik… Tuindwergies – Kopskudkinders video

Leave a Reply

