Bark 2002 -As jy nog altyd n hond wou wees…dan is die net die fliek vir jou…

AS JY MOVIE WIL KYK MOENIE VERDER LEES NIE, EK GAAN N OPSOMMING GEE EN DIE STORIELYN DALK WEGGEE

Ek het onlangs n fliek gekyk van n vrou wat vasoortuig is sy is n hond – Ek het n paar minute gekyk en toe dog ek by myself… regtig…wie dink sulke goed uit? Maar my nuuskierigheid het oorheers en ek het die hele fliek klaar gekyk…

Peter sukkel aan die begin om Lucy se gedrag te verstaan en hy kry verskriklik skaam vir sy vrou wat vasoortuig is sy is n hond. Sy het ophou praat en blaf net, en tree presies soos n hond op. Hy kon dit net nie aanvaar nie. Hy wou sy vrou terug he… Hy try als om haar tot haar sinne te kry, kry hulp van almal af, selfs n veearts(aangesien Lucy dink sy is n hond). Almal voel soos Peter en dink dis absurd dat Lucy dink sy is n hond. Laaste uitweg is om haar te laat opneem in n Psigiatriese inrigting waar hulle haar op sterk medikasie sit sodat sy net lê…sy is basies n lyk wat asemhaal…tenminste blaf sy nie meer nie.

Die fliek eindig waar almal Lucy aanvaar vir wie en wat sy is…n mens wat blaf…of n hond vasgekeer in n mens se liggaam…hoe ookal jy dit wil stel.

Tipiese ek, het ek lank na die movie verby is nogsteeds sit en wonder oor die movie. En toe dink ek aan die volgende aanhaling:

“If at first, the idea is not absurd, then there is no hope for it.” – Albert Einstein

En toe besef ek hoe diep die movie eintlik is…alhoewel ek dink ek is die enigste een wat so sal sê.

In die lewe maak ons altyd keuses op grond van wat die norm en standaard is…

Ons is te bang om ons drome vir die toekoms te deel, want mense is maar lelike goed…hulle hoe daarvan om te lag vir iets wat hulle nie verstaan nie.  En aanvaarding deur ander is vir meeste van ons onder die top 5 vereistes van n gelukkige lewe.

Maar die spreekwoord sê wie nie waag nie sal nie wen nie…

Anatole France het gesê “To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.”

  • Meeste van ons kan beplan en optree,
  • Maar leef ons regtig die droom wat ons vir onself uitgestipuleer het?
  • Het ons groot genoeg gedroom
  • Het ons ooit ‘n droom?
  • Indien wel het ons n langtermyn visie wat ons sal lei na die regte eindpunt…die punt waar daai absurde droom realiteit en werklikheid word en jy nie meer omgee oor wie wat sê nie. Daai punt waar jy kan terugkyk en sê: “Dit het begin by n gedagte, n droom waarvoor almal gelag het en gesê het ek is mal. Maar kyk nou…”

Ek wil almal wat hier lees vandag uitdaag…droom groot…there is no limits oor wat jy kan droom nie. Daar is niks beter as n droom om jou op die pad te plaas na ‘n ongelooflike toekoms nie. If you can dream it…you can reach it… As Wright broers geluister het na almal wat gesê het dis onmoontlik om te vlieg, sou ons miskien vandag nog sonder vlieftuie gesit het…Hulle het die onmoontlike gedroom en toe als ingesit om dit te bereik…

Kom ons almal word soos honde vasgekeer in n menslike liggaam…impossible…maybe…maar wie weet? Droom groot…hoe groter…hoe beter…

One thought on “

Leave a Reply

